فن ضد اسید چیست؟

فن ضد اسید که در صنعت به هواکش صنعتی معروف است به این که در چه محیطی و با چه شرایطی قرار است استفاده شود بستگی دارد در بزار سایز های مختلف آن وجود دارد.در شرایطی که محیط کارگاه که میزان زیادی در آن هوای اسیدی و ناسالم قرار دارد نمی توانید از فن های معمولی استفاده کنید زیرا ممکن است خطرات زیادی را ایجاد کند.به شما پیشنهاد می کنم که تا با استفاده از این فن های ضد اسید بخارهای اسیدی و آلاینده های خطرناک و بیماری زا را با خیال راحت و هیچ مشکلی از کارگاه خود بیرون کرده و محیطی تمییزو بدون هیچ آلاینده ای برای کارکنان خود ایجاد کنید.

 فن ضد اسید

کاربردهای فن ضد اسید:

همان طور که متوجه شدید فن ضد اسید بیشتر برای داشتن محیطی سالم استفاده می شود ، محیط هایی مثل :

جنس فن ضد اسید

بدنه فن های ضد اسید باید به شکلی باشد که در برابر اسید پایداری داشته باشد و بعد از مدتی تجزیه نشود بنابراین در انتخاب جنس آن باید بسیار دقت شود.مواد اصلی برای تشکیل آن یک نوع پلمیر است به نام پلی وینیل کلراید ، که برای جایگزینی به جای سیمان به دلیل این که یک نوع ترموپلاستیک محکم و مقاوم است از آن استفاده می کنند.به دلیل ساختار محکم و مقاوم این ماده اسید خوردنگی بسیار کمی به آن وارد می کند.

 

انواع فن ضد اسید

رنگ اپوکسی چیست ؟

یکی از فاکتورهای مهمی که باید ذکر شود میزان خورندگی است که بر اساس آن چندین مدل طراحی می شود.اگر میزان خورندگی محیط مورد نظر کاهش یابد از فن هایی استفاده باید کرد که دارای رنگ های اپوکسی هستند.

ولی در محیط هایی که خوردگی آن به نسبت خوب است از فن های استیل ضد زنگ استفاده می کنند که در برابر اسید هایی که آزاد می شود مقاوم تر شوند. علاوه بر این، در محیط‌هایی با خورندگی بالا، مقاومت در برابر مواد غیرآلی، اسید و بازها و مواد آروماتیکی، فن‌هایی از جنس پلی وینیل کلراید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سانتریفیوژ

فن یا همان هواکش سانتریفیوژ که به دلیل داشتن خاصیت سانتریفیوژی یعنی گریز از مرکز به این نام  خوانده شده است، هوا را در جهت عمود بر محور گردش پروانه می‌گرداند و سبب تخلیه بخارات سمی حاصل از انتشار اسید در محیط می‌شود. این هواکش یکی از انواع هواکش‌های صنعتی محسوب می‌شود. به علاوه، تمامی بوهای نامطبوع و ذرات معلق خطرناک ناشی از اسید را به بیرون از محیط رانده و محیطی پاک و ایمن را  فراهم می کند.

برخی دیگر از قطعات

برخی دیگر از قطعات هواکش و فن ضد اسید نیز از جنس پلیمر است. برای مثال، هوزینگ (پوشش برای فیلتر و دیگر اجزای هواکش‌ها) برای افزایش مقاومت در برابر بخارهای خورنده شیمیایی از پلی اتیلن ساخته شده است. علاوه بر این، برای بیشتر شدن مقاومت پروانه آن در برابر بخارات خورنده از پلی پروپیلن تهیه و تولید می‌شود.

 

شرکت تهویه مولودی

این گروه صنعتی مفتخر می باشد که با تکیه بر سالها تجربه خود در راستای تولید و فروش انواع هواکش های صنعتی شامل : فن های سانتریفیوژ (دبل ، فشارقوی ، رادیالی ، پی وی سی( PVC )، سقفی و کانالی . فن های آکسیال(دیواری ، کانالی ، جت فن ، اگزوز فن ، سقفی و خانگی ) و همچنین محصولات خاص شامل : هواکش های سرد خانه ای یا کندانسوری ، کوره هوای گرم صنعتی (هیتر) ، ساید چنل ، سیکلون ، سیستم تصفیه دود و انواع فن های تابلویی در ابعاد و ولتاژ های مختلف ( AC-DC ) جهت تابلو های برق و مخابراتی فعالیت دارد.

وبا استفاده از کادر مجرب  و متخصصین خود توانسته است گامی بلند در صنعت تهویه و تولید فن و هواکش برداشته و همواره سعی خود را بر ارتقاء کمی و کیفی تولیدات خود معطوف کرده است.

انتخاب هواکش

ما بر این اساس عمده فعالیت مجموعه را بر روی اطلاع رسانی در مورد محصولات و تامین به موقع کالاها و سفارشات مورد نیاز مشتریان خود قرارداده و در این زمینه جهت آسایش و راحتی کارفرمایان ارجمند ، کارشناسان ما در واحدهای مختلف طراحی ، تولید ، فنی ، فروش ، اجرا و خدمات پس از فروش با نهایت مسئولیت پذیری و وفاداری و تلاش بر تحقق آرمان های مجموعه و اعتقاد به اصل مشتری مداری و کسب حلال و سود آوری با دوام در یک محیط سالم و رقابتی ، صادقانه ارائه دهیم.

در خاتمه لازم به ذکر است که ما نمی گوئیم بهترینیم  ولی همواره سعی خود را می کنیم تا جزء بهترین ها باشیم و در ابتدای راه کیفیت قرار داریم و از هر گونه پیشنهاد و انتقاد شما مصرف کنندگان عزیز تولیدات و محصولات خود استقبال می نمائیم و از حسن نظر شما کمال تشکر را داریم.

با ما در انتخاب هواکش مورد نظر خود مشورت نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *