جدیدترین و بهترین هواکش صنعتی سبک فلزی

تهویه مولوی (تولیدکننده و نمایندگی بهترین برندها با گارانتی معتبر) ارائه دهنده انواع هواکش صنعتی سبک فلزی دمنده و دیگر برندها در تهران و سراسر کشور با سابقه سالها تجربه در این زمینه می باشد. شما می توانید برای مشاوره رایگان و خرید محصولی مناسب، مطمئن و باکیفیت با کارشناسان گروه صنعتی تهویه مولودی تماس بگیرید.
تهویه مولودی

هواکش صنعتی سبک فلزی دمای محیط اطراف را از بوی نامطبوع و آلاینده های مضر مانند  گاز های مضر ، دفع می کند ، بنابراین  هوا ی محیط اطراف را مطبوع و سالم نگه می دارد.

این هواکش جزء دسته  هواکش صنعتی  محسوب می شود  اما کاربرد های بی‌شمار آن  در مصارف خانگی و هم در مصارف صنعتی باعث شده  این هواکش  یکی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین هواکش‌های بازار باشد.

هواکش-صنعتی-سبک
هواکش-صنعتی-سبک-فلزی-دمنده

ویژگی های هواکش صنعتی سبک فلزی

  • تک فاز
  • نصب روی دیوار
  • هوادهی بالای آن و استحکام ساختاری با قدرت بالا
  • بدون دمپر
  • پره ها فلزی و رنگ شده جهت مقابله با زنگ زدگی
  • بدنه فلزی
  • هوادهی بالا
  • مورد استفاده در آشپزخانه ، پارکینگ ، رستوران ها، پارکینگ ها، انبار و فروشگاه ، کارگاه ها، سوله ها و از این موارد

کاربرد‌های هواکش صنعتی سبک فلزی

یکی از بهترین برند هواکش های صنعتی ، هواکش صنعتی سبک فلزی  دمنده است .که این هاکش ساخت کشور عیزمان ایران است.

این نوع هواکش ها در فضا های صنعتی همچون گلخانه‌ها، کارگاه‌ها، موتورخانه‌ها، انبار‌های صنعتی، آشپزخانه‌ها ، پارکینگ ،رستوران‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌ها، کافه‌ها،کارگاه ها و مکان هایی از این قبیل، استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی  هواکش صنعتی سبک فلزی

سيستم هاي هواکش در انواع مختلف و با توان های متفاوتی طراحي و تولید مي شوند. دلیل نامگذاری این هواکش به دلیل نحوه ورود جریان هوا به دستگاه می باشد. در هواکش سنگین فلزی دمنده، هوا به صورت موازی با محور پروانه ای وارد می شود و به گردش در می آید.

اگر شما بخواهید به طور تخصصی  و با جزئیات با هواکش صنعتی سبک فلزی آشنا شوید ، ما در جدول زیر به شما را با این ویژگی ها به طور کامل آشنا می کنیم:

پارامتر

شرح

میزان صدا

برحسب دسیبل dB

وزن

برحسب کیلوگرمKg

IP

درجه حفاظت این فن که IP44 می باشد

حجم هوادهی

 

برحسب مترمکعب برساعت (m3/h)

دور موتور

برحسب rpm

توان

برحسب وات W

جریان

برحسب آمپرA

ولتاژ

برحسب V

قطرپروانه

برحسب cm

مدل فن

انواع برندهای روز بازار

هواکش صنعتی سبک فلزی از نظر خریداران

نقاط قوت این هواکش :

طراحی خوب

پر قدرت

کارایی بالا

کیفیت عالی

نقاط ضعف این هواکش:

کمی صداش زیاده که البته با توجه به مدلش برای کارایش طبیعیه

قیمت و خرید هواکش صنعتی سبک فلزی

برای انتخاب و دریافت قیمت به روز  هواکش صنعتی فلزی سبک سنگین تهیه مولودی یا هواکش صنعتی فلزی سبک دمنده  و دیگر برند هاT شما می توانید مختلف به سایت تهویه مولودی مراجعه نمایید یا باکارشناسان گروه صنعتی تهویه ملودی تماس حاصل نمایید ،تا با کسب اطلاعات دقیق خرید خود را انجام دهید.

ضمنا برای مشاوره و  خرید تهویه صنعتی بی صدا و همچنین اطلاع از قیمت هواکش صنعتی بی صدا با سایزها و دور موتورهای مختلف با ما تماس بگیرید.