هواکش صنعتی سنگین فلزی گروه تولیدی صنعتی تهویه مولودی

فروش بهترین و برترین برای مشاوره و خرید انواع هواکش صنعتی سنگین با کیفیت عالی و قدرت بالا از گروه تولیدی صنعتی تهویه مولودی تماس بگیرید

88826005 – 88860739 – 09126892158

برند تهویه مولوی

 هواکش صنعتی سنگین فلزی یا فن صنعتی سنگین فلزی دمای محیط اطراف را از هوای ناسالم و آلاینده های مضر  موجود در هوا  را دفع و جابجا می کند .

به این صورت  این هواکش صنعتی همیشه هوای سالم درمحیط را برقرار می کنداین هواکش  در رده  هواکش های  آکسیال صنعتی   قرار دارد.

بدنه و پروانه ی محصول آهنی است و با استفاده از یک لایه رنگ در برابر زنگ زدگی مقاوم شده است و روی دیوار نصب می گردد.

نحوه عملکرد هواکش صنعتی سنگین فلزی

ورود جریان هوا به در این هواکش  از گروه تولیدی تهویه مولودی به این شکل است که  هوا به صورت موازی با محور پروانه ای وارد می شود و به گردش در می آید.

از طرفی این نوع هواکش ها در دو نوع  تک فاز  و  سه فاز می باشد. بنابراین با توجه به عملکرد این هواکش صنعتی سنگین فلزی  به دلیل داشتن موتور قوی و دور موتور بالا ، قدرت هواد دهی بالایی دارد .

ویژگی های هواکش صنعتی سنگین فلزی

کاربرد‌های هواکش آکسیال صنعتی سنگین فلزی

یکی از بهترین تولید کننده در عرصه انواع تهویه هوا گروه تولیدی تهویه مولودی است که  با سال ها تلاش ، تجربه و اعتبار در بازار ایران  مشغول به فعالیت می باشد.

این نوع هواکش ها  که تولیدی تهویه مولودی با سال ها اعتبار و تجربه آنها را تولید و روانه بازار کشور عزیزمان ایران می کند، دارای قدرت و کیفیت بالایی در تهویه هوا را دارند .

برای همین در  مکان های صنعتی و تجاری از جمله  رستوران‌ها، باشگاه‌ها، کارگاه‌ها، موتورخانه‌ها، انبار‌های صنعتی، آشپزخانه‌ها، انواع سیستم‌های تخلیه، حمل و نقل، سرمایش و کولدینگ،و از این قبیل مکان ها مورد استفاده فرار می‌گیرد.

مشخصات فنی فن سنگین فلزی

اگر شما بخواهیم به صورت فنی به صورت جزئی تر به  هواکش صنعتی سنگین فلزی بپردازیم ،  در جدول زیر شما را با این ویژگی ها فنی آشنا می کنیم:

پارامتر شرح
میزان صدا برحسب دسیبل dB و نسبتاً بالا با توجه به کارای آن در صنعت
وزن برحسب کیلوگرمKg و وزن های مختلفی دارد
IP درجه حفاظت این فن که IP44 می باشد
حجم هوادهی برحسب مترمکعب برساعت (m3/h)
دور موتور برحسب rpm و مختلف

تعداد پره

6 پره

جریان و توان برحسب آمپرA و W
ولتاژ برحسب V
قطر و جنس پروانه برحسب cm و فلز
مدل فن برند تهویه مولودی

قیمت و خرید فن صنعتی فلزی سنگین فلزی

شما می توانید مختلف به سایت تهویه مولودی مراجعه نمایید یا با کارشناسان گروه صنعتی تهویه ملودی تماس حاصل نمایید تا با کسب اطلاعات دقیق از کالا و قیمت های  به روز آن ،خرید خود را انجام دهید.

ضمنا برای برای اطلاع از قیمت فن صنعتی سنگین فلزی تک فاز  یا فن صنعتی سنگین فلزی سه فاز می‌توانید‌‌ به  با سایزها و دور موتورهای مختلف با شماره 09126892158 تماس بگیرید.