فن پشت بامی چیست؟

اگزاست نام دیگر فن پشت بامی در بازار می باشد.در چند سال گذشته با توجه به پیشرفت هایی که در تمام فعالیت ها شده فن و تهویه ها توجه مهندسان بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.تقریبا بیشتر مهندیسن به دنبال نصب سیستم های تهویه در مناطق مسکونی ، تجاری و غیره می باشند.

 

انواع فن پشت بامی:

فن پشت بامی

کاربرد فن پشت بامی

سیستم تهویه خانگی

سیستم تهویه و مکنده هوای فروشگاه ها و فضا های بزرگ همانند سالن ها و مراکز ورزشی تفریحی

 

سیستم تهویه و تخلیه هوای کارخانه ها و کارگاه های صنعتی

 

سیستم تهویه سردخانه و گلخانه ها

 

معایب استفاده از فن پشت بامی

 

یکی از بزرگترین معایب استفاده از فن پشت بامی چون در هوای آزاد قرار میگیرد و تمام جو هوا به مرور زمان روی آن تاثیر می گذارد باعث فرسودگی فن پشت بامی می شود حتی اگر از بهترین جنس ها استفاده کنیم باز هم مطمعنا گرما و سرما روی  آن تاثیر می گذارد.

 

به طور کلی فن های پشت بامی چون باید مقاوت در برابر آب و گرد و غبار زیادی داشته باشد قیمتشان نسبت به فن های مشابه زیاد تر می باشد.این نکته می تواند نکته ظریف و چشم گیری باشد.

 

این فن ها نمی توانند زمانیکه فشار هوا بسیار زیاد است مشارکتی داشته باشند و فقط برای تخلیه و تهویه هوا مناسب هستند .این امر باعث می شود که از یک فن دیگر برای این مشکل استفاده کنیم و هزینه بیشتر واشغال کردن فضای خالی  را دنبال می کند.

 

مزایا فن پشت بامی :

 

بهینه سازی مصرف انرژی . با وجود  فن پشت بامی هوا یک جا ساکن می ماند و هوای گرم نمی تواند وارد جاهای دیگر ساختمان شود.

 

با وجود این فن پشت بامی سایر تهجیزات سرمایشی با فشار پایین تری کار می کنند.

استفاده از فن پشت بامی باعث می شود تمام بخش های ساختمان مثل اتاق ها و سالن ها هوای یکسان داشته باشد بنابراین در تمام بخش های سالن احساس راحتی و حس خوب می کنید.

 

استفاده از یک تهویه مناسب باعث می شود تا رطوبت و گرما و جو هوا نتواند هیچ آسیبی به وسایل شخصی و اثاث منزل و شرکت و غیره نزند.

 

 

مشخصات فنی :

داشتن پروانه

الکتروموتورها

شاسی و بدنه های سیستم

یاتاقان

شافت ها

سیستم های مربوط به انتقال قدرت

بادبزن ها

 

این گروه صنعتی مفتخر می باشد که با تکیه بر سالها تجربه خود در راستای تولید و فروش انواع هواکش های صنعتی شامل : فن های سانتریفیوژ (دبل ، فشارقوی ، رادیالی ، پی وی سی( PVC )، سقفی و کانالی . فن های آکسیال(دیواری ، کانالی ، جت فن ، اگزوز فن ، سقفی و خانگی ) و همچنین محصولات خاص شامل : هواکش های سرد خانه ای یا کندانسوری ، کوره هوای گرم صنعتی (هیتر) ، ساید چنل ، سیکلون ، سیستم تصفیه دود و انواع فن های تابلویی در ابعاد و ولتاژ های مختلف ( AC-DC ) جهت تابلو های برق و مخابراتی فعالیت دارد.

وبا استفاده از کادر مجرب  و متخصصین خود توانسته است گامی بلند در صنعت تهویه و تولید فن و هواکش برداشته و همواره سعی خود را بر ارتقاء کمی و کیفی تولیدات خود معطوف کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *